Autor: redakce datum: Lis 21 kategorie: Auto
Letošní Ženeva, tedy tamní autosalon samozřejmě znamenal pro celou řadu automobilek výrazný zlom, a tak se jako obvykle chtěli blýsknout tím nejlepším, na čem aktuálně pracovaly. A jinak tomu není ani v případě Audi. Na jejím stánku se totiž představil jedinečný model, a to vůz Audi S3 Cabriolet, což je vůz, který je vrcholnou verzí již v minulosti představeného vozu. A jelikož je to vrcholná verze, měla by mít co nabídnout. A při pohledu na parametry je jasné, že rozhodně také nabídne. A to nejenom z hlediska motorizace a výkonu, ale také z hlediska originálního a velmi zajímavého vzhledu.
Několik úprav, které zvyšují agresivní vzhled vozu
A vzhledem k jeho samotnému výkonu bylo nutné zapracovat i na vzhledu, který tak působí mnohem zajímavějším, a v první řadě agresivnějším dojmem. Mezi ty hlavní změny rozhodně patří nejenom úprava celé přední masky chladiče, ale také výraznější úpravy celého předního nárazníku. Změn se však dočkal i nárazník zadní, kterému jasně dominuje mnohem výraznější difuzor. To však zdaleka není vše, čeho se tato verze dočkala. Originální změnu zaznamenaly i dvě koncovky výfuku, nebo prahy, a to v podobě originálních nástavců.
Na zájemce však čekají také zcela nové disky, a to o velikosti 18 palců. Samozřejmě jsou vyrobeny z lehkých slitin, a to v povedeném designu. Uvnitř poté najdeme sportovní volant, kovové pedály, nebo i výrazněji profilovaná sedadla. To vše tak přispívá k výrazně sportovnímu vzhledu, a to na první pohled.
To hlavní se skrývá pod kapotou
A pokud vůz sportovně působí, měl by také mít co nabídnout. A ačkoliv je pod kapotou klasický motor, rozhodně má co nabídnout, a to všem milovníkům dokonalého výkonu. Tím motorem je totiž turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitr TFSI, jehož výkon je naladěný na rovných 300 koní, tedy 221 kW. To samozřejmě znamená dokonalé zrychlení, a tak z nuly na stovku se Audi S3 Cabriolet dostane za 5,4 sekundy. Maximální rychlost je poměrně nízká, a to 250 km/h. Nutno však podotknout, že právě na této hodnotě vás zastaví elektronický omezovač.
Samozřejmostí je také špičková šestistupňová převodovka, a to DSG S tronic, která má na samotné zrychlení rozhodně velký vliv. Dále vůz oslní velmi dobrými jízdními vlastnostmi, a tak se jeho majitelé mnohou těšit na rozhodně unikátní požitek, který za volantem tohoto dokonalého letního vozu zažijí. A ačkoliv ty, kteří na vůz budou mít, spotřeba příliš nezajímá, pro ostatní je určitě zmíníme. A pokud očekáváte výraznější údaj, tak budete zklamáni. Motor si totiž vezme pouze 7,1 l na 100 km.
Takže pokud si na vůz děláte zálusk, za několik měsíců může být váš. A ačkoliv Audi ještě nezveřejnilo ceny, za kolik bude vůz k dispozici, zveřejnilo již termín prodeje. První vozy by tak měli najít svého majitele již letošní léto.
Okomentuj